Friday, January 9, 2009

semut oh semut!


saya sangat marah! semut ini menggangu konsentrasi keja saya. prestasi saya menurun sebab semut² ini!


semut jahat!


semut busuk!


semut bodo!


semut ini tak tahu malu. org dah halau, dah bunuh tapi still suka mai menggangu gugat idop org!


dah la suka melata ataih tangan, geli lah!


tak tau mana punca dia suka bersiar² kat meja ni.


ari tu jumpa plastik sweet kat celah meja. tak tau la hamba Allah mana la yg pemalas sgt tu. buruk betul perangai!


smlm dah spray dgn spray finy. (thanks fin..) tp bkn spray for serangga la. ari ni spray lagi. sampai diri sendiri yang pening. huhu...nak buat camna,tu ja yg ada kat ofis ni. nak mintak kat auntie supamah tu takut. dia garang dan mulut dia suka pok pek pok pek.


sekarang terpaksa la saya menahan diri dgn semut² gila ni. abih semua aku bunuh!


die you ants!! dieeeeee...!!!


huh! letih marah semut...

No comments: