Friday, January 30, 2009

Indah Nur Dahlia a.k.a Omey..!!



today all godmothers went to visit baby omey and tasha. tasha was lying on the matress while tungku-ing her perut. she look slim already! (she's one of those who r lucky to have small structure and makan-la-byk-mana-pun-tak-gemok type). you look great, babe! sat ja dah slim, jeles i aww..heheh..


anyway..omey asyik tidoq ja. mama dia plak tak bg kami sentuh omey sbb takut dia terjaga n melalak nak susu lagi. fyi, omey ni kalau part mkn ikut mama dia. kuat makan! hehe..good², bley la hajat aku terlaksana melihat omey jadik toriang cam aku time kecik² dulu. apa?? toriang time kecik cute pa..! tak caya? nanti aku tunjuk gambaq aku time toriang. takleh la nak upload kat sini kan. i'm a shy gurl, you know..ahaks!

la la la la la...jgn mare eh tasha. hehe..

so, we just chit chat sket² n try to control our volume so that omey tak bukak mata nak mintak susu. kesian kat tasha punya pasai. kalau tak, aku blasah ja gerak omey bgn. baru la dia leh tgk godmother² dia yg cun gorgeous ayu jelita macho belaka ni. hahaha..ayat perasan yg nak mampus!

tak sampai sejam, kami mintak diri coz auntie, or lebih mesra dipanggil makcik-yg-jaga-tasha tu panggil tasha lunch.pastu misi (nurse) yg nak check tasha pun sampai jgk.

before 2pm, kami da sampai ofis. awai betul kami blk lunch di ari jumaat yg indah ni.


**p/s utk tasha: anak lu cute la wei.jaga lah dia daripada cik ti yg jahat dan ganasz tu**

1 comment:

Nazri Ahmad said...

wow!ada entry pasal Indah.thanx a lot!
anyway Indah dh jd budak botak la ni.. ;p