Wednesday, August 4, 2010

P.O.Y.O!

Semalam adalah ari yang langsung tak efficient. keja mmg ada but excel slalu hanged. ya la, pc saya kat ofis tu dah layak jadi tukun ikan laut bebas dah pun. hmm, sakitnya ati! huhu, ini adalah muka poyos saya sbb boring tunggu excel saya yang lembab cam siput sedut. dang u excel! huhu. nampak mata saya yang sembam tu? (hasil dari tak cukup tidoq dan menguap non-stop sepanjang ari). jadi tadi siang saya buat ucapan kepada diri sendiri. farah, tidoq awai mlm ni. esok nak kena bgn awai n tidak buleh laloq lagi di ofis. but look at me, i'm updating my blog at 1 in the morning. huhu! teruk nih...


~ owh, tak sabarnya nak tunggu sabtu ni. tra la la la la..~

2 comments:

MIK'YAL said...

hahahaha berposing bersama uniform-sweater-cmy- . mmg poyo ,hahahah.awat tk snap muka sambil mulut ketaq terjun helikopter tu...lg comey :p

kucinbelemoih said...

kekekeke...kojaq ko ex-pingu! aku takleh snap gambaq camtu. sbb nanti nampak cam aku kena stroke! hahaha...