Friday, March 11, 2011

it's been a while...


hurmmm...there's a lot to update but my mind kinda blank each time i wanna write sumthing here. maybe next time i need to jot down some points before my nyanyok mind starts to lupa again...uh, here's an update..


this week, Monday...work from home. not feeling well but still gagah bukak laptop n tgk keja. maybe because the nite before i stay up till 5am doin ofisch work. bluerrghhh...melugai la bila ingat keja yg tak penah abeh tu. huhu...


tuesday..whole body ache cam nak demam but tak demam. my back especially sgt stiff cam style nak cramp..i realized my back skrg makin kerap sakit. this is one of the downside bila u keja ofisch n asyik duduk ngadap pc. bluerghhh lagi skali! uh, p jmp doc n dpt mc that day. dia bg obat sakit urat! uwaaaaaaaa, wa suda tua lor...BUT, still kena bukak laptop n keja tho mc. best kan? huhu...


wednesday..went to work as normal..terketaq2 kalut sbb site decide nak submission that very day. anything to please the customer. hebat bukan? btoy la ckp hg Bimbs..keja dgn depa lagi byk pressure n makin mengajar erti sabaq. hahaha..i miss u la Bimbs..now i know why u slalu break down time keja sini. huhuhu...

gambar sekadar hiasan sbb rindu kat Bimbs..huhu..sob!

thursday..keja jgk. kalut ngan itu ini..training Ratna, Sourcing new team member..group discussion sket. almost 7pm dah chow. tak larat dah. skrg makin sng letih la..owh, my body is getting old, but my mind still young oke. camna tu? hahahah...nak kena mkn supplement la camni. dowhhh...dari zaman batu lagi ckp nak amik supplement but sampai skrg tak buat betoi2..ish!



fridae..here i am..updating my blog at 1.30 in the morning. satgi nak kena bgn awai p keja. so, i'll update the rest of my day later in next post. hopefully something best akan jadi today. Aminnnn...



ps : nah Bimbs..wa dah update blog wa. Insya-Allah kalau xdak aral..wa akan slalu update pasni. if not, tunggu ja la nooo..hehehe..

1 comment:

Nuruli said...

tak update ponnn