Saturday, May 2, 2009

idioto..


astro suxx biGG time!! angin sket..ujan sket dah service unavailable..idiot sungguh! buhsan sungguh lepak umah sorang2 ni. tu la..org ajak kluaq tamau, padan muka aku..huhu...

AIM tonite sungguh hambar..seperti biasa la kan..heheh..alamak MOTOK pun ada..huhu!!! ghetak la screen tv ni wei..ish ish ish..sabaq ja la.."TOMOK bersyukur sgt sbb dpt menang OIAM.." apakes la dok sebut nama sendiri ni??? ada retard tang mana2 ka?? (emo la plak aku yg tgh kebosanan ni..) tapi dia menang smlm sungguh la mengejutkan. seb baek la jantung saya maseh kuat. kalau tau naya ja nak kena buat CPR kat diri sendiri. heheh..

anyways, i just realize 1 thing..ramai new artis yg aku mmg tak kenai n tak penah tau kewujudan depa ni. cam tak duduk kat Malaysia ja aku ni. hahaha...aik?? aizat menang?? hmm,.at least ada gak yg deserve utk menang..sedap gak sora budak ni. mendayu2..ececeh..dah la mampu menguruskan badan. sabaq ja la. how i wish i could lose some weight cam dia. huhu...

oke, ni apa la plak bergerak bergerak sampai 7 8 juta kali dok sebut ni??? sapa tah yg dok perform dok sebut bergerak sampai kembang la gegendang telinga aku dengaq. ish..dah la tu..balik wirid kan ka lagi baguih.

oke la, nak baring sejukkan otak yg tgh kacau ni. nanti kalau ada mood lagi leh la update something else..

3 comments:

MIK'YAL said...

astro mmg %^%$&..dah la lmbt byq sket,trus caj macam2.pastu crita ulang2 sampai aku khatam la tgk crita mat rempit tu . bila AIM ? i lyn academy awards jerrr..tomok menang..??wadehel!!!! owh tidak..imej new boyz nya maseh segar di ingatan ku..sejarah mungkin berulang...sengau yo!!

MIK'YAL said...

weh mana entry chilis ampa tu..sila taruk pix those yummy foods. *salivate like pig in wukong epic*

kucinbelemoih said...

owh motok...ngeh ngeh ngeh..cayalah motok finy ni. hahahaha!!!entry chilis takleh update lagi sbb kekanda wana blom m'beri gambar2 bukti kat aku lg. heheh..